6.3rc1 - blbne s RTL

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Dec 22 22:28:11 CET 2007

Miroslav Lachman wrote:

> Watchdog timeout mi casto delaly i sitovky bge0 v serverech IBM x336,
> ale to byl problem ovladace, ktery byl soucasti 6.0-RELEASE a par tydnu
> po vydani release to bylo ve STABLE opraveno.

	Ovladac pro 're' bude mit v 6.3-R chybu v obsluze preruseni (nema
zamknuty Giant v miste a situaci, kde/kdy zamknuty byt pravdepodobne
ma). Kdyz bude v jadre IPSEC a INVARIANTS bude se projevovat zcela
panicem - pancem vzdy kdyz prijde packet; pokud INVARIANTS nebudou, tak
nebude ani deterministicky panic, ale neni jiste zda tam nebude nejaka
race-condition projevujici se nahodnymi projevy.

	Nemuzu rict, jestli by jednim takovym "nahodnym" problemem mohl byt i
pozorovany problem - muze to tak byt ale muze to byt i zcela
nesouvisejici samostatna potiz.