6.3rc1 - blbne s RTL

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Dec 22 18:36:44 CET 2007

Radim Kolar wrote:

> jaky jsou zkusenosti s IBM x86 hardwarem pod bsd/linux? Zlepsila se nejak
> vyrazne situace v poslednich letech? Driv to platilo za dost problematicky HW.

Mam jen par zkusenosti s x336 a x335, ale tech zkusenosti je naproste
minimum - pred dvema lety jsem to nainstaloval a od te doby to proste
bezi a bezi a bezi :o) (FreeBSD 6.x)

Pak jsem instaloval jeste Linux na x3650 (nebo jak je to oznaceni -
proste nahrada za x346) a s jadrem 2.6.19 tam fungovalo tusim vsechno i
ServeRAID 8k. Pro jadro 2.4.x nefungovala sitovka, ani raid, ale dalo se
to tam napasovat.

Mirek