6.3rc1 - blbne s RTL

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Thu Dec 27 08:37:07 CET 2007

> ja vim ze s rtl jsou neustale problemy, ale nekteri lide nedokazi
> pochopit ze levneji vyjde
> koupit intelku nez neustale resit problemy s nedostupnosti serveru.

asi patrim k tem co to nechapou :-) rl jsou casto onboard a kdyz nekomu
delam server pro sitku o 5 pc a proteka tam treba 1 mbit, klidne je tam
dam. Podobny problem s up/down stavy jsem zazil asi 2x. Jednou byl
spatny kabel, podruhe port na switchi. Myslim, ze obcas ten timeout
vyhlasi pri startu sitove karty, ale pak funguje bez problemu.

Ja treba ten watchdog timeout potkavam tusim o 3C905.

Nechci se hadat, jen rikam, ze pro male veci realtec pouzivam a nemam s
nimi problemy. Odhaduju, ze je mam tak ve 30 (malych)serverech.

PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz