pomala sit

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 3 20:55:56 CET 2007

jaroslav votruba napsal/wrote, On 12/03/07 19:02:

> u ftp je to moje blbost,mel jsem nastaveny limity,jak jsem si s tim hral
> , up je nyni 19 Mbps a down 30 Mbps. Cimz je vyloucena sitovka. Zustava
> to na sambe.

	Ze je samba na FreeBSD vyrazne linejsi nez na Linuxu je znamo - skoro
by se mi chtelo rict - vseobecne.

	Nanestesti, zrejme se zatim nikde nesetkaly v jedne osobe vsechny
potrebne znalosti - znalost toho, jak funguje Samba a znalost TCP/IP
protokolu respektive jeho implementace na FreeBSD.

	U me neni pritomna predevsim znalost Samba protokolu.

> tohle je kus UP

	Muselo by se to porovnat se zaznamem obdobne cinnosti na jinem systemu.
V komunikaci jsou videt na nekterych mistech prodlevy, jenze neni jasne,
ktere jsou "nutne" protoze se skutecne ceka na to, az Samba neco udela a
ktere jsou "navic".

	V zasade pripadaji v uvahu dva problemy a oba se tykaji nespravneho
uzivani flagu PUSH. Bud' ho Samba naduziva (coz zvysuje latenci) nebo -
a to je o trochu pravdepodobnejsi - ho nepouzva nekde, kde by ho pouzit
mela - takze komunikace ceka na timeout, ackoliv by nemela.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz