pomala sit

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Dec 3 20:15:07 CET 2007

jaroslav votruba wrote:

> u ftp je to moje blbost,mel jsem nastaveny limity,jak jsem si s tim hral
> , up je nyni 19 Mbps a down 30 Mbps. Cimz je vyloucena sitovka. Zustava
> to na sambe.Nicmene konfigurak samby je jiz tak orezany,ze jsou v nem
> jen nejnutnejsi udaje. Mozna by pomohlo sambe nejak rict,aby to posilala
> po vetsich paketech,ale nevim jak

K tomuhle se pridam - mam tu na jednom stroji spustenou Sambu, upload na
ni je v poradku (700MB ISO soubor asi za 2 minuty), ale download z ni je
silene pomaly, pro stejny ISO soubor mi to ve Windows hlasi
predpokladanou dobu stahovani pres 10 minut.
Je to ciste problem Samby, protoze pres FTP / HTTP / SCP ta data jedou
"normalni rychlosti". [v mem pripade se jedna o 100Mb/s sit]

Mam tam v podstate stejny (mirne orezany) konfigurak, ktery pouzivam na
starickem stroji s FreeBSD 4.11 a starsi verzi Samby. Na tom postizenem
stroji ted FreeBSD 7.0 a predtim tam bylo 6.2 se stejnym problemem.

To je jen takovy vykrik "ja taky". Neocekavam, ze z techto poskytnutych
informaci mi nekdo poradi. Zatim jsem proste nemel cas to vic zkoumat,
jen vim, ze tu takovyhle problem existuje.

Mirek