tcsh a ne-fungujici bindkey

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 16 20:38:23 CET 2007

Miroslav Lachman wrote:
> Ale kdyz se prihlasim a spustim bindkey z promptu, tak uz je vypis
> nabindovanych klaves jiny. Tudiz ocekavam, ze se muselo spustit jeste
> neco jineho nez to, co je uvedene v manualu.

	Jak tak koukam do zdrojaku, tak po .cshrc se nahraje uz jen history a
.login

	No a pak je tam tohle:

  ------------------
/* Initing AFTER .cshrc is the Right Way */
ed_Init();              /* init the new line editor */
  ------------------

	Dal uz je to jako na dratkach:

ed_Init() vola ed_Setup()
ten zas ed_InitMaps()
ktery si na pomoc prizve ed_InitEmacsMaps()

	No a ed_InitEmacsMaps(), heureka, to je implementace
"bindkey -e"

	Zjednodusene receno - po absolvovani vsech scriptu se provede jeste
bindkey -e

	Zda to skutecne je "the Right Way" a ma to nejaky rozumny duvod nebo je
to omyl jsem nezkoumal a ani se mi to zkoumat nechce.

	Nelze pominout ani moznost, ze jsem neco prehledl - ja ten shell fakt
neznam a to tech zdrojaku jsem jen lehce juknul.