tcsh a ne-fungujici bindkey

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Nov 15 10:21:30 CET 2007

Dan Lukes wrote:
> Miroslav Lachman napsal/wrote, On 11/15/07 00:30:
[...]
> [...]
> vim, ze existuje ho neznam:
>
>   ----------------
>   A  login  shell  begins  by  executing  commands  from the system
> files /etc/csh.cshrc and /etc/csh.login.   It  then  executes  commands
>   from files  in  the  user's  home  directory:  first  ~/.tcshrc  (+)
> or, if ~/.tcshrc is not found, ~/.cshrc, then ~/.history (or the value
> of  the histfile shell variable), then ~/.login, and finally ~/.cshdirs
> (or the value of  the  dirsfile  shell  variable)  (+).
>   ----------------

> 	Skutecne se zda, ze to tak neni. Zrejme sis to spletl s non-login

Ano, cetl jsem manualovou stranku jeste pred tim, nez jsem se tu zeptal.
Ted mi neslo o to, precist si, co by se melo spoustet, ale zjistit, co
se opravdu spousti, protoze ~/.cshdirs tu vubec nemam a bindkey volany z
~/.login mi vypise to same, co volany z ~/.cshrc - tedy spravne
nabindovane klavesy.

Ale kdyz se prihlasim a spustim bindkey z promptu, tak uz je vypis
nabindovanych klaves jiny. Tudiz ocekavam, ze se muselo spustit jeste
neco jineho nez to, co je uvedene v manualu.

Deje se to i kdyz ze sveho home vsechny soubory smazu a necham jenom
~/.cshrc. Takze predpokladam, ze se musi spoustet jeste neco uplne
odjinud, ale o tom se v manualu nepise, tam se uvadeji jen soubory z
/etc/, ktere se maji nacitat pred temi z homediru a ty jsou stejne prazdne.

Mirek