tcsh a ne-fungujici bindkey

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 16 23:37:24 CET 2007

Dan Lukes wrote:
[...]
> 	Jak tak koukam do zdrojaku, tak po .cshrc se nahraje uz jen history a
> .login
>
> 	No a pak je tam tohle:
>
>   ------------------
> /* Initing AFTER .cshrc is the Right Way */
> ed_Init();              /* init the new line editor */
>   ------------------
>
> 	Dal uz je to jako na dratkach:
>
> ed_Init() vola ed_Setup()
> ten zas ed_InitMaps()
> ktery si na pomoc prizve ed_InitEmacsMaps()
>
> 	No a ed_InitEmacsMaps(), heureka, to je implementace
> "bindkey -e"

> [...]

Mockrat dekuju za tvuj obetovany cas, doufam, ze ti to budu moct nekdy
oplatit! Tohle je presne to, k cemu bych se vlastnima silama nikdy
nedobral.
Takze to chapu tak, ze mam smulu a nejsem schopen tohle ovlivnit a i
kdyz to nekdo povazuje asi za bezva feature, tak pro me je to bug. ;(

Nenapada te nejaky "zazracny" zpusob, jak po tom uspesnem prihlaseni (a
po "bindkey -e") jeste dodatecne automaticky spustit `source
~/.moje.bindkeys`, abych to nemusel delat vzdy rucne? (spis nez abych to
delal rucne holt ty klavesy nabindovane mit nebudu vubec)

Tohle "Right Way" reseni mi az moc pripomina chovani nejmenovane firmy
ze sveta close source...

Mirek