FreeBSD 7.x x64 2GB RAM

Peter 'MC Miazga' Jamnicky mcmiazga at sk.freebsd.org
Sat Nov 3 12:42:04 CET 2007

Snad som zabudol uviezt ze je tam aj apache, mysql ale databazy mysql su
natolko jednoduche ze nestoja za zmienku. Jedine praca s velkymi subormi
a ich cachovanim v x64 by pre mna bola vynosom. Po pravde pytam sa to
preto lebo mam obavy nad nasadenim x64 prave koli kompatibilite
hocicoho. Musim potvrdit ze i386 je podla mna tiez uz dobre odladena ale
uvedomujem si ze pokail x64 verziu pouzivat nebudem fbsd komunita pride
o dalsieho cloveka na testovanie. Take moje pravidlo je ze pokial sa
dana vec bude co najviac pouzivat stane sa co najviac odladenou koli
castym bug reportom uzivatelov.

Moja dalsia otazka snad smeruje na vykonnost. i386 vs amd64. Nikde som
nevidel nejaky benchmark kopirovania suborov a to uvadzam len jednu snad
najjednoduchsiu formu testovania.

Proste ked skopirujem 20000 suborov koznej velkosti v rozmedzi od 1kb do
700kb na i386 a amd64 nepostrehnem ziaden casovy rozdiel?
Ked tych istych 20000 suborov budem balit bzipom na i386 a amd64
nepostrehnem ziaden casovy rozdiel?

To je to co na tom stroji urcite pocitim aj za danych podmienok ktore
tam mam.