prosim o vysvetleni ohledne sasl2

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Nov 2 09:26:20 CET 2007

> 	No prave OTP. A to uz stejne nefunguje. Vem to z opacne stranky - rekl
> nekdo, ze tam OTP chce ? Ne ? Tak at tam neni.

Spatne jsem se vyjadril , mel jsem na mysli ,co mi muze prestat fungovat
jeste krome OTP( nevim proc ,ale pritahuju problemy)
Omlouvam se

> 	Jen pro jistotu - neni to jen o instalaci, pokdu tim pojmem nahodou
> myslis jen "make install" - stejnou sadu optionu je treba pouzivat ve
> vsech fazich.
>
> 	Co se tyce elegance - nerikas, jak port vyrabis a instalujes. To lze
> nekolika metodami a v kazdem se tvuj problem resi jinak. Nekdy to lze i
> vice ruznymy zpusoby v ramci jedne metody -

instaluji pres make install - a opravdu se to snazim nemichat. Mohu
poprosit o vysvetleni, jak to resit v tomto pripade?

pro p Dusatka

touch opieaccess, opiekeys
chmod 600 opieaccess, opiekeys

ten touch v 6,2 nema vyznam,jiz tam ty soubory jsou(pokud si je tam nehodil postfix ci courier)
prava nastavim a uvidime. Abych pravdu rekl,do dneska jsem nemel tuseni,ze nejaky OTP existuje
(prirovnal bych to k relatku na svetla v aute-je tam,ale clovek jeho existenci zjisti az kdyz prestanou svitit svetla)
dekuji

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav