prosim o vysvetleni ohledne sasl2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 2 09:41:03 CET 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 11/02/07 09:26:
> co mi muze prestat fungovat jeste krome OTP

	Nenapada me nic dalsiho nez to co uz napsal Honza - to, co by OTP
chtelo pouzivat. Takze nejspis nic, pokdu ty sam o necem nevis.

> instaluji pres make install

	Bud' postupem, ktery znas - i kdyz to pripada neelegantni, nebo tim, ze
ono "WITHOUT_OTP=yes" napises primo do prikazove radky toho 'make'. A
jeste jednou upozornuju - metody radeji nemichat. A protoze pri tomhle
szpusobu prekladu jen tezko uhlidas, aby se 'make config' nikdy
nespustil a konfiguraci neulozil, bude v tomhle pripade preci jen lepsi
ten, ac neelegantni, prvni postup.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz