prosim o vysvetleni ohledne sasl2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 2 08:42:57 CET 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 11/02/07 07:32:
> V logu se mi objevuje "OTP unavailable
> because can't  read/write key database /etc/opiekeys: Permission denied"
> . podle googla to zpusobuje

	Nemuzu se sice srovnavat s Googlem, ale ta hlaska je, az na to, ze je
anglicky, dost jasna - program nemuze pristupovat k souboru
/etc/opiekeys a to z duvodu nedostatecnych prav. Nasledkem toho je cela
OTP autentizace nefunkcni.

> zapnuta. pokud dam deinstall SASL2 a nasledne jej nainstalim s
> "WITHOUT_OTP=yes" -co mi muze prestat fungovat?

	No prave OTP. A to uz stejne nefunguje. Vem to z opacne stranky - rekl
nekdo, ze tam OTP chce ? Ne ? Tak at tam neni.

> Jak mohu tuto volbu vnutit uz pri instalaci couriera? Jediny zpusob
> ktery me napada je skocit do cd /usr/ports/security/cyrus-sasl2 ,pres
> make config vypnout vobu OTP a pak az spustit instalaci couriera. Ale

	Jen pro jistotu - neni to jen o instalaci, pokdu tim pojmem nahodou
myslis jen "make install" - stejnou sadu optionu je treba pouzivat ve
vsech fazich.

	Co se tyce elegance - nerikas, jak port vyrabis a instalujes. To lze
nekolika metodami a v kazdem se tvuj problem resi jinak. Nekdy to lze i
vice ruznymy zpusoby v ramci jedne metody - pak si musis vybrat. Mohu
vrele nedoporucit zpusoby michat.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz