prosim o vysvetleni ohledne sasl2

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Nov 2 07:32:28 CET 2007

nainstalil jsem couriera z portu (courier-imap 4.2.1,1 ) s  OPENSSL
,TRASHQUOTA,IPV6 ,AUTH_MYSQL. V logu se mi objevuje "OTP unavailable
because can't  read/write key database /etc/opiekeys: Permission denied"
. podle googla to zpusobuje volba OTP v balicku SASL2,ktery by se mel
instalovat zaroven s courierem. Defaultne je v tom balicku tato volba
zapnuta. pokud dam deinstall SASL2 a nasledne jej nainstalim s
"WITHOUT_OTP=yes" -co mi muze prestat fungovat?

Jak mohu tuto volbu vnutit uz pri instalaci couriera? Jediny zpusob
ktery me napada je skocit do cd /usr/ports/security/cyrus-sasl2 ,pres
make config vypnout vobu OTP a pak az spustit instalaci couriera. Ale
neni to elegantni

J.V.

--
s pozdravem