glassfish2 vs apache2.2/tomcat5.5

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Thu Nov 1 21:44:55 CET 2007

On Thu, Nov 01, 2007 at 07:08:59PM +0100, Radim Kolar wrote:
> to je divny, nejsou nahodou na amd64 rychlejsi nez na i386? Mne ted
> bezi pgsql na stejnych strojich na jednom je 6/i386 a na druhym je
> 7/amd64 a ten sedmickovej neni
> ve stavu ze by tam 20 procesu cekalo na uvolneni semaforu. Nema ted
> wakeup delat co do cineni se schedulerem? ma 7 mam totiz ULE.

tak to ze cekaji na semaforu nemusi byt vubec zpusobene implementaci toho
semaforu. muze se stat ze thread 1 dela neco pomalu (pze je to neefektivni
v 6ce) a drzi ten semafor a ostatni cekaji. a v 7ce to uz pomale neni tak
proste ty dalsi thready na ten thread1 necekaji (resp. ne tak dlouho)

kazdopadne se do cvs historie muzes podivat sam. zadny prepis tam nebyl.
vim ze mux@ to trosku prepsal, commitlo se to nekam do p4 ale nebylo to
idealni reseni...

rikam.. jestli s tim chces pohnout tak nevahej a kontaktuj attilio@ s nejakou
zajimavou nabidkou (a jestli na pgsql zavisi tvuj byznys tak si to imho
muzes dovolit)

roman