vakace-co znamena ta chyba?

jaroslav votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Oct 23 16:08:03 CEST 2007

> 	Doporucuju zjistit, jak je mozne, ze schazel - zrejme pri instalaci
> "vacation" nebyly nainstalovany potrebne prerekvizity.
>
> 	Nevim, jestli vacation.pl pochazi z nejakeho portu ci odkud, takze
> tezko odhadovat, jak k tomu mohlo dojit.
>
> 	Pomoci by melo zopakovat instalaci vacation tak, aby tentokrat
> nainstalovane byly.

vse co instaluji si kompiluji z portu,dokonce z aktualizovanyho
stromu,do zadnej soukromejch instalaci se nepoustim(nemam na to
vedomosti a bohuzel ani tolik casu co bych si predstavoval)

> 	Proto spis nez iterativni reseni problemu doporucuju novou, korektne
> provedenou ...
>
> ... instalaci vacation (spis nez Perlu).

nekamenujte me za to,ale predpokladal jsem,ze vakace jsou soucasti
postfixadmina(aspon v tomto konkretnim pripade) pripadne postfixe(coz
bych videl ze spise).
Nikde jsem tam ale ani v jednom volbu pro vakace nevidel. Procez nemam
nejmensi predstavu,jak je preinstalovat. Mohl by jste me prosim ponavigovat?

Ja vim,ze je to se mnou tezky,ale fakt jsme to na strojarne neprobirali
:-((