vakace-co znamena ta chyba?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 23 15:36:31 CEST 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 10/23/07 14:33:
> [...]

	Doporucuju zjistit, jak je mozne, ze schazel - zrejme pri instalaci
"vacation" nebyly nainstalovany potrebne prerekvizity.

	Nevim, jestli vacation.pl pochazi z nejakeho portu ci odkud, takze
tezko odhadovat, jak k tomu mohlo dojit.

	Pomoci by melo zopakovat instalaci vacation tak, aby tentokrat
nainstalovane byly.

> chyby pokracuji

	Nerad rikam "ja to rikal", ale ... ;-)

	Horsi je, ze ani iterativni pristup (ted nainstalujes chybejici
p5-MySQL, pckas na pristi chybu, nainstalujes ... - nemusi vest k cili.
Muze tam byt podminena zavislost na modulu a ta se nemusi projevit (a
tak dojit k chybe "missing") bez toho, ze budou splneni nejake predpoklady.

	Proto spis nez iterativni reseni problemu doporucuju novou, korektne
provedenou ...

> zkusim preinstalovat celej perl

... instalaci vacation (spis nez Perlu).

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz