vakace-co znamena ta chyba?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 23 16:30:29 CEST 2007

jaroslav votruba napsal/wrote, On 10/23/07 16:08:

> predpokladal jsem,ze vakace jsou soucasti postfixadmina
 > postfixe

	Je to mozne - ja nevim jak se to do tveho systemu dostalo.

pkg_info -W <soubor>

... rekne, ktereho package to je konkretni soubor soucast

	Pak se da hledat jestli je chyba v tomto portu nebo "jen" v jeho pouziti.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz