FreeBSD 6.2-RELEASE a softwarovy RAID-5

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Oct 21 18:00:32 CEST 2007

Gabriel napsal/wrote, On 10/21/07 17:27:

> No je zaujimave ako lunexaci veselo pouzivaju mdadm na raidy a nemaju
> problem a vo freebsd je vytvorit sw raid uplna katastrofa (aspon mi to
> tak pripada ked citam vase reakcie :o)

	Az zacne byt ve FreeBSD teamu zvykem, ze dulezitejsi je dotahnout veci
rozdelane misto toho, aby se rozdelane veci opoustely nedodelane,
protoze je daleko vic rulez! hrat si s necim novym, tak tyhle problemy
pominou.

	Staci se podivat jak dopadaji PR (nemluvim o portech). Piplacka s
opravama chyb proste neni tak zabavna a momentalni team je spis "hraci"
nez "odpovedny a peclivy" (vyjimky, ktere ale nemohou zvratit celkovy
trend, prominou).

	Na druhou stranu - kazdy si preci najde ten system, jehoz celkove
vlastnosti nejlepe vyhovuji jeho potreba. Me i za tehle situace FreeBSD
stale vyhovuje - pro me potreby. Ale je dost dobre mozne, ze kdybych
potreboval RAID5 a opravdu nemohl pouzit "normalni hardwarove reseni" a
byl donucen pouzit emulaci, tak patrne zvazoval pouzit nejaky system,
ktery to umi. FreeBSD neni nabozenstvi aby te za herezi upalili ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz