FreeBSD 6.2-RELEASE a softwarovy RAID-5

Gabriel gabriel31337 at gmail.com
Sun Oct 21 17:27:45 CEST 2007

Radim Kolar wrote:
> gvinum na 6.x v zadnem pripade nebrat, je to nespolehlive.
> Ja bych tam dal ZFS, 7.x je uz ve stadiu BETA a ostra bude cobydup.

No je zaujimave ako lunexaci veselo pouzivaju mdadm na raidy a nemaju
problem a vo freebsd je vytvorit sw raid uplna katastrofa (aspon mi to
tak pripada ked citam vase reakcie :o)

Co na to Neo? :-)

Kazdopadne potrebujem urobit softwarovy raid5 a nechcem tahat ziadne X.0
  alfa beta gama releasy na masinu aj keby to mal byt domaci pc, ale je
pravda ze zas tak dolezite data sa tam neuchovavaju (a tie co su fakt
dolezite, pravidelne zalohujem uplne mimo dany stroj)

Takze gvinum nie?

Co projekt graid5?
http://home.tiscali.de/cmdr_faako/graid5-howto.html

Alebo ina rozumna cesta ako sa vyhnut nakupu HW raid5 karty (momentalne
nepripustne)?

Gabriel