nizky vykon diskovych operaci ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 16 12:26:53 CEST 2007

David_Pasek at Dell.com napsal/wrote, On 10/16/07 08:02:

> Vykon diskoveho subsystemu neni jednoduchou otazkou

	To neni, ale v tomhle pripade (kopirovani z tehoz disku na tentyz disk)
je skoro jiste nejvetsim zroutem vykonu seekovani mezi dvema castmi
disku. A s tim ani cache nic moc neudela. Urcite vylepseni by prineslo
asynchronni mountunuti ciloveho svazku, protoze by se pocet seeku
omezil. To je ale spis ad-hoc vylepseni nez reseni koncepcni.

> Jedinou moznosti, jak ladit vyssi vykon disku, je

	No, zapomel's na solid-state disky, ktere tady nakonec nenapadne
pripominal uz Roman. Jenze to bude realne pouzitelne az tak za par let.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz