Gb NIC pro 4.11

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sat Oct 6 09:43:05 CEST 2007

On Sat, Oct 06, 2007 at 01:15:24AM +0200, Frank Tomes wrote:

> Pro me Gb sitovka smysl ma.

ja to myslel tak ze Gb sitovka na beznem pci dosahne tak tech 100mbps hodnot. a dalsi
zlepseni tech Gb sitovek (vetsi queue etc.) nevyuzijes pac to chces jako desktop.

nicmene kazdy ma pravo utracet svoje penize za cokoliv se mu zachce. hodne stesti

> Jsem se 4.x na desktopu spokojeny. Na pc u rodicu je 6.x, zadnych
> dramatickych rozdilu jsem si nevsiml krom toho ze buildworld trva
> dele.

4.x uz neni podporovana portama. to by mne osobne na desktopu (ale i jinde) dost vadilo.

ale rikam.. kazdy ma pravo si delat co se mu zachce

hodne stesti