Gb NIC pro 4.11

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Sat Oct 6 12:41:56 CEST 2007

> sitovka v podstate

> ja to myslel tak ze Gb sitovka na beznem pci dosahne tak tech 100mbps
> hodnot. a dalsi
> zlepseni tech Gb sitovek (vetsi queue etc.) nevyuzijes pac to chces
> jako desktop.

Neda mi to - tohle je blbina. Na normalnich PCI-X Intelich kartach
(btw vzdycky jsem radeji pouzival ty dlouhe Server verze) jsme celkem
bezne na FreeBSD i na Linuxu cca 920 - 930 Mbps. Dokonce na PCI-X 133
jsme pouzivali na Linuxu Chelsio T110 a T210 10GbE karty - ne ze by
to byl buhvi jaky zazrak, ale tech 6.0 - 6.5 Gbps jsme z toho taky
dokazali vytlacit (a to na UDP bez TOE).

Samozjreme na PCIe je to jine kafe, zejmena kdyz po sbernicich behaji
jina data, ktera uz ted nekolikduji - treba na 10GE Myrinetech na PCIe
se zapnutymi MSI interrupty jsme se na Linuxu dobrali wirespeed (9.9 Gbps).
V dohledne dobe to chci zmerit i s FreeBSD-CURRENT.

Petr