Gb NIC pro 4.11

Frank Tomes frank.tomes at gmail.com
Sat Oct 6 01:15:24 CEST 2007

On 10/4/07, Roman Divacky <rdivacky at freebsd.org> wrote:

> nabehne 4.x na necem co umi pci-express? imho ne.. a gigova sitovka v podstate
> nema smysl na beznem pci.

Pro me Gb sitovka smysl ma.

> navic.. v pripade desktopu je 4.x uz naprosto totalne mimo. na dnesnim normalnim
Jsem se 4.x na desktopu spokojeny. Na pc u rodicu je 6.x, zadnych
dramatickych rozdilu jsem si nevsiml krom toho ze buildworld trva
dele.

> PC to proste nepodporuje HW. ja si pred cca 2ma mesici kupoval nove PC...  a nejaka
> 6-stable (2 roky stara?) na tom byla naprosto bez sance...
>
> nevim proc chces 4.x ale tipuju ze to je z neinformovanosti, prehodnot sve rozhodnuti :)

Mam 4ku na svem 5 let starem pocitaci a vzdam se ji leda az mi vyrvou
ten stroj ze sparu moji mrtvoly, pripadne kdyz se pocitac odporouci do
kremikoveho nebe sam.

frank