Gb NIC pro 4.11

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Thu Oct 4 19:14:01 CEST 2007

On Tue, Oct 02, 2007 at 10:15:17PM +0200, Frank Tomes wrote:
> Dobry den,
> mohl by mi nekdo doporucit Gb sitovku do desktopu s 4.11? Procetl jsem
> release notes ale tehdejsi sitovky (resp. na nich osazene chipy) ted v
> soucasnych obchodech marne hledam ...

nabehne 4.x na necem co umi pci-express? imho ne.. a gigova sitovka v podstate
nema smysl na beznem pci.

navic.. v pripade desktopu je 4.x uz naprosto totalne mimo. na dnesnim normalnim
PC to proste nepodporuje HW. ja si pred cca 2ma mesici kupoval nove PC...  a nejaka
6-stable (2 roky stara?) na tom byla naprosto bez sance...

nevim proc chces 4.x ale tipuju ze to je z neinformovanosti, prehodnot sve rozhodnuti :)