wifi na Acer Aspire 3100

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 27 10:11:00 CEST 2007

users-l-owner at freebsd.cz napsal/wrote, On 08/27/07 09:44:
> nedari se mi zprovoznit wifi na Acer Aspire 3100

> ale bohuzel nic - system kartu nenajde. nema s tim nekdo nejake
> zkusenosti?podle vseho by melo jit o broadcom.

> none2 at pci2:0:0: class=0x028000 card=0x04221468 chip=0x431114e4 rev=0x01
> hdr=0x00
>     vendor   = 'Broadcom Corporation'
>     class    = network

	No to je skutecne BroadCom BCM94311MCG, coz je miniPCI WLAN karta
postavena na chipsetu BCM4311

	A pro ten zadny ovladac ve FreeBSD proste neni.

	Resenim je "project Evil" a NDIS ovladace, presne jak radili v tech
navodech cos zminoval. Ten navod
http://demira.shopkeeper.de/~sascha/nx9005/index.html#wlan
vypada dost prehledne a jednoduse - samzrejme - musus pouzit soubory
tykajici se tvoji karty (a pokdu jich je na CD s ovladaci vic, tak
opravdu najit ty, ktere by na Woknech kartu obsluhovali).

	Takze kdyz postupujes podle nektereho toho navodu, tak v kterem miste
se chovani tveho systemu zacne odlisovat od toho, ktere tam popisuji ?

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz