postfix a amavis

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Aug 16 10:08:44 CEST 2007

> Asi jste si vybral spatne HowTo z netu, ze vam to nejde dat vsechno
> dokupy. Ja to prvne resil pres par lety, to jich na netu jeste nebylo
> tolik, ale i tak jsem se s tim natrapil... nicmene schranky uzivatelu
> jsou definovane v te MySQL databazi a v konfiguraci
> /usr/local/etc/authlib/authmysqlrc

navodu je hafo,ale v kazdym chybi nejaka podstatna informace,vetsinou
jsou to jen prikazy bez toho aby se vysvetlilo co ktery dela.Vetsinou to
nevadi,co me ale irituje jsou chybejici informace o propojich mezi
aplikacemi,co musi s cim souhlasit,aby to do kupy fungovalo a testovaci
postupy pro overeni funkce.
dnes se asi jiz na nic v tomto smeru nedostanu,ale zejtra si snad
vysetrim chvilku casu na pokracovani.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav