postfix a amavis

Radomir Tomanek rtomanek at epark.cz
Thu Aug 16 10:46:51 CEST 2007

Hmm, to je klasika - spousta lidi, kteri maji pocit, ze by meli sepsat
nejake to how-to ma pocit, ze "tohle je prece jasny", anebo, a to je horsi,
si nejakou drobnost ponecha pro sebe jako "vlastní knot-how".
Me osobne vytaci, kdyz je popsan nejaky sled silne oparametrovanych prikazu
a clovek netusi to to dela a proc a bud to bezmyslenkovite opise (a vestinou
skonci nejakou hloupu chybou), a nebo dalsi hodiny a hodiny hleda a louska
jine how-to a manualy, a mezi tim zapomene, co to vlastne potreboval....
Podobne jsem bojoval (a bojuju) s postfixem a amavisem ja....:-o(
Zlatej Exchange :-o)))))).

RaT