postfix a amavis

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Aug 15 15:03:31 CEST 2007

Jaroslav Votruba wrote:

> po instalaci pise ze se ma spoustet z /etc/rc.d/amavisd do rc.d jsem jej
> rucne prolinkoval

> jj-to tam mam,teda krome prvni radky ,tu mam
> amavis unix -   -       n       -       2  smtp

Pokud ma ale vas postfix v konfiguraci:
content_filter = smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024
mel by i v master.cf byt smtp-amavis a ne jen amavis
[...]
> podle logu jsem měl bordel v právech  a vlastnictví
> "/var/amavis/amavisd.pid"
> to jsem opravil a amavis běží,spammassina spustil
>

> není mi ale jasný jak courier-imap pozna,kde ma hledat schranky
> uzivatelu.Pouzivam Mysq s db uzivatelů

Asi jste si vybral spatne HowTo z netu, ze vam to nejde dat vsechno
dokupy. Ja to prvne resil pres par lety, to jich na netu jeste nebylo
tolik, ale i tak jsem se s tim natrapil... nicmene schranky uzivatelu
jsou definovane v te MySQL databazi a v konfiguraci
/usr/local/etc/authlib/authmysqlrc

Mirek