postfix a amavis

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Aug 15 10:28:15 CEST 2007

> A spousti se vubec amavisd jakozto daemon z /usr/local/etc/rc.d?

po instalaci pise ze se ma spoustet z /etc/rc.d/amavisd do rc.d jsem jej
rucne prolinkoval
> Podstatnejsi by byl vypis master.cf, tam by melo byt neco jako toto:
>
> smtp-amavis unix -      -       -       -       4       smtp
>          -o smtp_data_done_timeout=1200
>          -o smtp_send_xforward_command=yes
>          -o disable_dns_lookups=yes
>
> Aspon me s tim tedy funguje amavisd-new.
>
> [...]
jj-to tam mam,teda krome prvni radky ,tu mam
amavis unix -   -       n       -       2  smtp

> Take by to chtelo presnejsi informaci o jaky amavis jde, v portech jich
> je nekolik, ja mam zkusenost jen s amavisd-new

podle logu jsem měl bordel v právech  a vlastnictví
"/var/amavis/amavisd.pid"
to jsem opravil a amavis běží,spammassina spustil

není mi ale jasný jak courier-imap pozna,kde ma hledat schranky
uzivatelu.Pouzivam Mysq s db uzivatelů

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav