Cim stahovat instalacky FreeBSD?

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at jozef.drahovsky.sk
Fri Aug 10 13:47:19 CEST 2007

Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> 	Tip "naslepo" - od zminene verze je problem s pristupem na servery,
> jejichz jmeno ma (take) IPv6 adresu. Bud' se do ftpmirroru pokusili
> (neuspesne) podporu pro IPv6 udelat nebo uz tam byla a nejaky zasah ji
> znefunkcnil ...

Je to mozne, lebo som instaloval 6.2, vyhodil podporu pre IPV6 a
vygeneroval novy kernel.
doteraz som vzdy vyhadzoval ipv6 aby v ifconfigu a netstat atd nebolo
plno zbytocnych tabuliek.
Nuz asi to budem musiet zmenit....

Jozef

> 	Jinak ale - ja na stahovani pouzivam zcela obycejne FTP - nemusis ho
> pouzivat jen interaktivne, jde za nej take zadat URL. O moznosti
> slozitejsiho scriptovani pres ~/.netrc nemluve.
> Dan

Mam pocit ze obycajne ftp vzdy stiahne vsetko a nevyhlada najprv rozdiely

Jozef