Cim stahovat instalacky FreeBSD?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 10 13:10:35 CEST 2007

Jozef Drahovsky wrote:
> Doteraz som stahoval instalacky pomocou  ftpmirror-1.96_3
> ale pod R6.2 ich z neznameho dovodu uz nemozem stiahnut.
> zahlasi mi:

> *Fan::FTP=HASH(0x8230d98): socket - Protocol not supported at

	Tip "naslepo" - od zminene verze je problem s pristupem na servery,
jejichz jmeno ma (take) IPv6 adresu. Bud' se do ftpmirroru pokusili
(neuspesne) podporu pro IPv6 udelat nebo uz tam byla a nejaky zasah ji
znefunkcnil ...

	Tuhle teorii bys musel nejdriv overit a pak pripadne resit v nejakem
foru venovanem ftpmirroru.

	Jinak ale - ja na stahovani pouzivam zcela obycejne FTP - nemusis ho
pouzivat jen interaktivne, jde za nej take zadat URL. O moznosti
slozitejsiho scriptovani pres ~/.netrc nemluve.