Cim stahovat instalacky FreeBSD?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 10 13:55:14 CEST 2007

Jozef Drahovsky wrote:

> Je to mozne, lebo som instaloval 6.2, vyhodil podporu pre IPV6 a
> vygeneroval novy kernel.
> Nuz asi to budem musiet zmenit....

	Furt varime nad neoverenou teorii, ale pokud je spravna, tak je to
stejne chyba v ftpmirroru - ne v tve konfiguraci. Nejspis to znamena, ze
se pres gethostbyname zepta a dostane odpoed obsahujici VIC odpovedi.
Normalne by mel pote, co se mu spojeni podle prvni polozky nepovede
zkusit dalsi - rozhodne v pripade, kdy "problem" je nepodporovany
protokol. Zda se, ze to ftpmirror nedela a zabali to bez dalsich pokusu ...

> Mam pocit ze obycajne ftp vzdy stiahne vsetko a nevyhlada najprv rozdiely

	To je pravda. Ja myslel, ze stahujes instalacky - ty se, obvykle, verzi
od verze zmeni vsechny, takze pri stahovani instalacek nove verze nema
porovnani velky smysl.