CD

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Sat Jul 28 11:02:23 CEST 2007

> Ja mam vsude jeste jeden HD urceny jen pro hot backup,na ketrý se
> ukladaji zalohy za posledni 3-5 dni.Má to tu vyhodu,ze kdyz si nekdo
> neco smaze,
na tohleto jsou vynikajici snapshoty na fs. delat kazdy den snapshot,
a nechat si tak 3-5 poslednich. Zalohu to nenahradi, ale neni potreba
vetsinu veci dolovat z pasek.

Jinak dobre levne reseni pro zalohu je pocitac vykopavka (i Pentium 90
staci pokud ma aslespon 32MB RAM) s ATA disky a delat si tam network
backupy. Takovy pocitac se dneska sezene (vetsinou i s disky) zadarmo
a pro domaci pouziti je naprosto dostacujici.