CD

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jul 27 08:46:12 CEST 2007

asi bych to neresil a nechal placku rovnou smazat(i prazdnou) a pak na
nej zapisoval jako single session a rotoval bych 12 dvd ,kde by byla
nejstarsi zaloha 3 mesice stara.Pripadne 3 placky rotovat v 1-3 tydnu,4
placku rotovat po mesici a 5tou po 3 mesicich-pokud je to sporiva firma
a nema na nekolik dvdrw,pripadne ze ty kolecka bude menit nekdo ,kdo by
ten 2 system nepochopil ,je lepsi použivat ten prvni(prece i ta
sekretarka snad pochopi ze po cisle 12 by melo zase nasledovat 1) a ma
to i tu vyhodu,ze mate zalohu na nekolika mediích. Pokud to posledni
bude necitelny(a ze se to muze stat),tak mate jeste to z predchazejiciho
tydne a to by snad melo byt OK.
Ja mam vsude jeste jeden HD urceny jen pro hot backup,na ketrý se
ukladaji zalohy za posledni 3-5 dni.Má to tu vyhodu,ze kdyz si nekdo
neco smaze,nemusim cekat nez se to najde na pasce,ale prachsproste ten
HD namountuju a soubor(data) nakopcim na puvodni misto. A mate i
nejaktualnejsi moznou zalohu.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav