CD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 30 08:25:44 CEST 2007

Igor Cerny napsal/wrote, On 07/27/07 07:39:
>   > 	Zacnu prosbou o dodrzovani pravidel konference, ktere nedovoluji
>
> Omlouvam se.
>
> Jedna se dvd-rw mechaniku, na kterou se maji ukladat tydenni zalohy. Tak aby
> zakaznik mohl uchovat dvd mimo areal.

	Hm. Aktualne tu DVD-RW medium nemuzu najit. Ja bych zkusil jiz drive
doporucene burncd s parametrem msinfo, ale takhle to musis ozkouset sam.

	A nakonec, fall-back test tim, ze prote zkusim pomoci dd precist nejaky
vhodny pocatecni sektor (me by se libil sestnacty) by mel fungovat taky.

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 07/27/07 08:46:
> asi bych to neresil a nechal placku rovnou smazat(i prazdnou)

	Takze zadna ochrana proti chybe obsluhy, ktera medium nevymenila a
nechala tam to s minulou zalohou ? To mi nepripada az tak stastne reseni ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz