mysql-chyba pri natahovani scriptu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Jul 24 12:55:32 CEST 2007

po dlouhym boji jsem se prokousal kusem manualu a staci napsat

USE mysql;
delete from user where User='postfix';
delete from db where User='postfix';
delete from user where User='postfixadmin';
delete from db where User='postfixadmin';
FLUSH PRIVILEGES;

a pak to probehne OK

skoda ze jste se neozval trochu driv:-)),usetril by jste mi hafo
prace,nicmene dekuji.

co se tyce INSERT a GRANT ,s mysql pracuji jen obcas,udelam co potrebuji
a pak se k DB nedostanu zase treba1/2 roku-a vsechno samozrejme zapomenu

-pouziti techto 2 prikazu je stejne?

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav