mysql-chyba pri natahovani scriptu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jul 24 15:15:48 CEST 2007

Jaroslav Votruba wrote:
> po dlouhym boji jsem se prokousal kusem manualu a staci napsat
>
> USE mysql;
> delete from user where User='postfix';
> delete from db where User='postfix';
> delete from user where User='postfixadmin';
> delete from db where User='postfixadmin';
> FLUSH PRIVILEGES;
>
> a pak to probehne OK
>
> skoda ze jste se neozval trochu driv:-)),usetril by jste mi hafo
> prace,nicmene dekuji.
>
> co se tyce INSERT a GRANT ,s mysql pracuji jen obcas,udelam co potrebuji
> a pak se k DB nedostanu zase treba1/2 roku-a vsechno samozrejme zapomenu

> [...]

GRANT funguje uplne jinak, je to neco jako 'adduser' v systemu (coz je
taky prikaz, ktery udela mnohem vic prace, nez jen vlozeni zaznamu do
/etc/passwd ;])
GRANT podle patricnych parametru prida uzivatele do vsech potrebnych
tabulek a nastavi patricne hodnoty v danych sloupcich. Takze namisto
nekolika insertu (ktere mohou selhat, viz vas pripad) lze pouzit napriklad
GRANT SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE ON postfixdb.* TO
postfixadmin at localhost IDENTIFIED BY 'strongpassword';

Vice vam rekne manual k MySQL.

Mirek