mysql-chyba pri natahovani scriptu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jul 24 11:07:11 CEST 2007

Jaroslav Votruba wrote:
> dobry den
> snazim se rozbehat postfixe+mysql,ale nejak se mi nedari. Delal jsem to
> podle jednoho cinskyho webu,ale meli tam moc nekonzistenci,tak jsem se
> na to vykaslal a nesel jednodussi navod nekde v brazilii. Seknul jsem se
> ale na tom,ze DB v MYSQL nejde nahrat. Puvodni DB jsem
> odstranil,odstranil jsem z DB i uzivatele postfix,ale kdyz dam natahnout
> script na vytvoreni DB nahlesi mi to chybu
>
> www# mysql -u root -pheslo< /root/temp/mysqscript.postfix
> ERROR 1062 at line 5: Duplicate entry 'localhost-postfix' for key 1

Smazanim databaze se nesmazou uzivatelska opravneni k te databazi, takze
ta opravneni tam zustala. Postup je pak ten, ze se musi zaznamy z
databaze "mysql" z tabulek "db" a "user" odstranit rucne prikazy DELETE
FROM... a to tak, aby se odstranily ty zaznamy, ktere se tam predchozim
scriptem INSERTovaly.

A jak uz psal Juraj Lutter, lepsi je v tech importovanych scriptech
nepouzivat INSERT do tabulek prav, ale GRANT, kteremu existujici zaznamy
nevadi.

Mirek