OT: WAS: relink ELF souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 18 18:02:08 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 06/18/07 17:44:

> tim chces rict co? jakoze v linuxu nejsou sockety? nebo ze jsou tam "menecene" ?

	Ze tu jsme trochu dyl a tak tech "normalnich standardu" uz jsem par
videl. I jejich "naprosto standardnich implementaci".

	Jak rikam - pohadka o jedinem spravnem standardu, ktery vsichni
korektne implementuji a tak se zdrojovy kod aplikace nemusi nijak
zabyvat tim, kde bude kompilovana, je moc pekna, uz mi ji vypravela i
moje maminka, ale tu o kuzlatkach mam fakt radsi.

	Ale co se prime otazky tyce - knihovni emulace je vzdy menecenna a mene
spolehliva oproti nativnimu rozhrani jadra. Jelikoz nevim, jake je
nativni rozhrani Linuxu, tak ti vic rict nemuzu.

> neni mi moc jasne jak chces napsat ten jednoduchy test-case... vzdyt nevis
> co ten javovy program dela. ten muze delat

	Zaprve, kdyz uvidim aplikaci, ktera bude fungovat korektne, budu mit
informaci, ze to je mozne. Za druhe, budu to moci porovnat s aktualnim
"znenim" aplikace a zjistovat, zda rozdily jsou "v poradku" nebo jde o
chybu programatora. Za treti, pokud v ktrace pohledu bude i v pripade,
ze apliace bude fungovat, volani sendto(,,,0,NULL,0) a nezhavaruje, budu
vedet, ze problem neni ve volani sendto(), ale ve volani connect(),
ktere je pred nim.

	Okonce i kdybych nakonec ty Javove zdrojaky cetl, tyhle informace
stejne pomuzou.

	Nicmene, nic se cist nebude, protoze tu neni zadny Java-znalec cp vi
jak spravne IPv4/6 portabilni navazani  spojeni vypada a ja Javu kvuli
tomuhle studovat nebudu.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz