OT: WAS: relink ELF souboru

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jun 18 17:44:14 CEST 2007

On Mon, Jun 18, 2007 at 05:32:12PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Taky pekna. Ale tu o kuzlatkach a vlkovi mam radsi.

tim chces rict co? jakoze v linuxu nejsou sockety? nebo ze jsou tam "menecene" ?

> [...]
> pomerne jednoduchym testem, zkusil udelat vlastni nazor an to, jestli si
> myslim, ze chyba je spis v JVM nebo v aplikaci. Az to budu mit, a kdyz
> mi z toho vyjde, ze nejspis v JVM, budu tam co ty ted a treba to
> skutecne bude vhodny okamzik na cteni zdrojaku. Navic v te dobe budu mit
> informaci jestli mam problem (kdyz uz je v JVM) hledat spis ve vystupu
> java-resolveru nebo spis na vstupu implementace socket(,)
>
> 	Kdyz budes mit pravdu a ja ti neuverim, ztratim par minut casu. Kdyz
> nebude smit pravdu a ja uverim, budou to spis dny.

neni mi moc jasne jak chces napsat ten jednoduchy test-case... vzdyt nevis
co ten javovy program dela. ten muze delat

net.inet.socket.connect_to_a_machine_in_a_really_weird_way(123);

nebo cokoliv jineho, jak to planujes zjistit?