OT: WAS: relink ELF souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 18 17:32:12 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 06/18/07 16:26:

> eh? sockety sice pochazi z BSD ale je to normalni posixovy standard a tudiz je to na
> fbsd/linux/solarisu standardni/nativni API...

	Taky pekna. Ale tu o kuzlatkach a vlkovi mam radsi.

> nemyslim ze to ma neco spolecneho s tim javovym programem, spis s tim java runtimem.
> podival bych se do zdrojaku te javy a videlo by se...

	Ja vim, to uz jsi rikal. Jsi o krok dal nez ja. Ja bych si nejdrive,
pomerne jednoduchym testem, zkusil udelat vlastni nazor an to, jestli si
myslim, ze chyba je spis v JVM nebo v aplikaci. Az to budu mit, a kdyz
mi z toho vyjde, ze nejspis v JVM, budu tam co ty ted a treba to
skutecne bude vhodny okamzik na cteni zdrojaku. Navic v te dobe budu mit
informaci jestli mam problem (kdyz uz je v JVM) hledat spis ve vystupu
java-resolveru nebo spis na vstupu implementace socket(,)

	Kdyz budes mit pravdu a ja ti neuverim, ztratim par minut casu. Kdyz
nebude smit pravdu a ja uverim, budou to spis dny.

	Ja vim, je to tvuj konicek, na dnech nezalezi.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz