OT: WAS: relink ELF souboru

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jun 18 16:26:51 CEST 2007

On Mon, Jun 18, 2007 at 04:09:34PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Sys V nema, pokdu vim, BSD sockety jako nativni interface k sitovym
> sluzbam. Samozrejme, ze tam mohou byt (a vetsinou jsou) knihovny, ktere
> nad nativnim rozhranim jadra emuluji BSD sitove API - pak tam
> (emulovany) socket bude.
>
> 	Jake maji nativni rozhrani Wokna nevim, ty maji snad nejake uplne
> separatne vlastni, ale WinSock je knihovni emulace BSD rozhrani. Jak to
> ma Linux, ktery neni ani poctivy SYS V klon ani BSD-like system to
> netusim uz vubec.
>
> 	Kazdopadne, cekal bych, ze JVNI pouziva spis nativni interface kazdeho
> [...]

eh? sockety sice pochazi z BSD ale je to normalni posixovy standard a tudiz je to na
fbsd/linux/solarisu standardni/nativni API...

dost pochybuju ze nekdy nekdo nekde pouzil sysV streams ;)

o windows nevim

> 	To je uvaha, kterou jsem provedl taky. Obzvlast kdyz vim, ze onen
> Javovy socket() (a nasledny write do nej) se transformoval (zdroj:
> ktrace) do volani socket(), connect() a sendto(s, msg, size, 0, NULL,
> 0). A taky podezrivam ten NULL, 0

neni mi jasne jak to funguje ale je legalni mit to "to" jako NULL.

> 	Coz ale nevysvetluje, proc by problem mel resit preklad JVM bez IPv6 ...

ja uz videl na svete tolik divnych veci :) ale fakt nevim, zkousel si se podivat
na zdrojaku javy?

> 	No, nema smysl spekulovat. Jestli znalec Javy doda jak ma vypadat
> korektni IPv4/IPv6 portabilni volani, tak to vyzkousim a uvidim. Jelikzo
> ale nevim, jak se tohle v Jave korektne dela, je to pro me zatim jedna
> rovnice o dvou neznamych ...

nemyslim ze to ma neco spolecneho s tim javovym programem, spis s tim java runtimem.
podival bych se do zdrojaku te javy a videlo by se...