OT: WAS: relink ELF souboru

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jun 18 18:14:41 CEST 2007

> 	Jak rikam - pohadka o jedinem spravnem standardu, ktery vsichni
> korektne implementuji a tak se zdrojovy kod aplikace nemusi nijak
> zabyvat tim, kde bude kompilovana, je moc pekna, uz mi ji vypravela i
> moje maminka, ale tu o kuzlatkach mam fakt radsi.

vsak to presne rikam :) ze sice je "standard" ale kazdy ho implementuje trosku jinak

> 	Ale co se prime otazky tyce - knihovni emulace je vzdy menecenna a mene
> spolehliva oproti nativnimu rozhrani jadra. Jelikoz nevim, jake je
> nativni rozhrani Linuxu, tak ti vic rict nemuzu.

a ja to zase rict muzu :) linux podporuje nativne sockety (jako naprosto kazdy unix out
there vcetne sysV) a zadne jine API standardne nema (tusim tam kdysi byly sysV streamy
ale nikdy se to neuchytilo)...

> 	Zaprve, kdyz uvidim aplikaci, ktera bude fungovat korektne, budu mit
> informaci, ze to je mozne. Za druhe, budu to moci porovnat s aktualnim
> "znenim" aplikace a zjistovat, zda rozdily jsou "v poradku" nebo jde o
> chybu programatora. Za treti, pokud v ktrace pohledu bude i v pripade,
> ze apliace bude fungovat, volani sendto(,,,0,NULL,0) a nezhavaruje, budu
> vedet, ze problem neni ve volani sendto(), ale ve volani connect(),
> ktere je pred nim.

no, mozna jo. ale jsem skeptickej. sendto (...,0,NULL,0) je legalni, dokonce
je to jedine volani jake umel 44BSD (tj. je to s nejvetsi pravdepodobnosti
jedine co umi linux - too lazy to check)...

ten connect bude taky imho v poradku, problem je rekl bych v te kombinaci,
ve smyslu - pivo dobry, irska whiskey dobra -> kombinace katastrofa ;)

kazdopadne kdyz mi zitra posles ten presny ktrace tak se na to rad podivam,
zacina mne to zajimat :)