Skripty softwaru tretich stran startuji 2x

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jun 6 10:42:12 CEST 2007

Daniel Dvořák wrote:

> Měl si úplnou pravdu s tím /etc/defaults/rc.conf,
>
> takže poté co Xka vytvořili při upgrade symlink /usr/X11R6 na /usr/local
> bylo zaděláno na problém.
>
> Vymazal jsem to rovnou v defaults a šokuje mě, proč v 6-stable je stále
> v defaults/rc.conf pořád obě dvě hodnoty.
>
> Asi s tímto problémem vyrukuji na freebsd-stable, aby si někdo všiml, že
> je potřeba začít opravovat.
>
> Stejně tak /etc/ttys kde je u deváté konzole xka /usr/X11R6 proč to
> rovnou nezměnit na /usr/local, ten symlink tam snad nebude věčně ne.
>
> Díky za kopanec Vláďo.

IMHO se nic takoveho do 6.2 commitovat nebude, protoze ti, kdo cetli
/usr/ports/UPDATING a udelali to, co se tam pise, s timhle problem
nemaji - spustenim scriptu mergebase.sh se totiz pridava do /etc/rc.conf

# added by mergebase.sh
local_startup="/usr/local/etc/rc.d"

a do /etc/periodic.conf se prida

# added by mergebase.sh
local_periodic="/usr/local/etc/periodic"

Tim je cely problem vyresen a neni potreba commitovat cokoliv do
defaultnich nastaveni - to by totiz zase zpusobilo nefunkcnost u tech,
co na X.org 7.2 neupgradovali.

Takze podle meho nazoru - pokud se neco takoveho bude commitovat, tak do
6.3, ale ne do existujicich releasu.

Mirek