Skripty softwaru tretich stran startuji 2x

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Wed Jun 6 05:03:48 CEST 2007

Měl si úplnou pravdu s tím /etc/defaults/rc.conf,

takže poté co Xka vytvořili při upgrade symlink /usr/X11R6 na /usr/local
bylo zaděláno na problém.

Vymazal jsem to rovnou v defaults a šokuje mě, proč v 6-stable je stále
v defaults/rc.conf pořád obě dvě hodnoty.

Asi s tímto problémem vyrukuji na freebsd-stable, aby si někdo všiml, že
je potřeba začít opravovat.

Stejně tak /etc/ttys kde je u deváté konzole xka /usr/X11R6 proč to
rovnou nezměnit na /usr/local, ten symlink tam snad nebude věčně ne.

Díky za kopanec Vláďo.

Dan