Skripty softwaru tretich stran startuji 2x

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Wed Jun 6 05:08:39 CEST 2007

Ten dotaz vůbec nesouvisí nijak s tím jak to já mám pojmenované a
zjednodušené.
Všechno (teda ne všechno ale myslím tím ty cesty :)) co tu píšeš je
mylné, nic z toho takto to nemám nastavené.

Řešením je úprava v defaults/rc.conf. Považuji to za věc která nebyla
dosud komitována a proto to dávat do své custom rc.conf nebudu.
Očekávám, že to bude komitnuté.

Dan