Skripty softwaru tretich stran startuji 2x

Jan Stary hans at stare.cz
Tue Jun 5 22:04:05 CEST 2007

Co je "/etc2"? Pokud skutecne existuje takovyto adrear,
jak vznikl a proc? Pokud je to preklep, mysli se tim
"ln -s /etc /usr/local/etc"? To jiste ne. Nebo snad
"ln -s /etc/rc.d /usr/local/etc/rc.d", nebo naopak?
To snad taky ne, proc?

Porty, ktere obsahuji vlastni startup script, ho vestinou
umisti do /usr/local/etc/rc.d a vic neni treba, specialne
neni treba jejich script nekam linkovat. Pokud ano, pak
ti to install message daneho portu rekne.

Pokud mas jeden a ten samy script (resp. jeho symlink)
v /etc/rc.d i v /usr/local/etc/rc.d, pak se ti bude spoustet
dvakrat - alespon pri defaultim local_startup.

	H.