Skripty softwaru tretich stran startuji 2x

Vladimír Benc v.benc at volny.cz
Tue Jun 5 16:01:46 CEST 2007

Dne úterý  5.června 2007 15:44:07
Daniel Dvořák <daniel-dvorak at atlas.cz> napsal(a):

> Ahoj vsichni,
>
> prosim poradte mi co se deje, co jsem eventualne nastavil spatne.
>
> Po instalaci trocha software, rovnez po portupgrade a rebootu serveru
> jsem zpozoroval ze skripty z /usr/local/etc/rc.d/ (mam ln -s /etc2 do
> /usr/local/etc) se pokouseji startovat hned dvakrat.

Tohle se mi stalo po prekladu php5-gd , kde jsem zapomel make s
WITHOUT_X11. Po preruseni prekladu mi udelal symlink z /usr/X11R6
do /usr/local. (mozna uz tam byl pripraven, nejsem si jisty)

v /etc/defaults/rc.conf
je uvedeno local_startup="/usr/local/etc/rc.d/ /usr/X11R6/etc/rc.d" ,
takze rc spousti skripty 2x, protoze si mysli ze to sou dva odlisne
adresare.

Vyresil sem to s local_startup="/usr/local/etc/rc.d" zapsanym
v /etc/rc.conf .

Vlada Benc