Skripty softwaru tretich stran startuji 2x

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Wed Jun 6 14:29:01 CEST 2007

No Xka jsem neuprgradoval ale z cista kompiloval, ten 3 strankovy
elaborat jak na to jsem cetl, vzhledem k tomu ze kdyz to instalujes na cisto
a zadne /usr/X11R6 v zakladnim systemu neexistuje tak pouzit
mergebase.sh je neopodstatnene kdyz se nejednalo o upgrade z 6.9 na 7.2.

V current listu je akorat zmineno ze ti kdo instaluji 7.2 musi pridat to
XORG_UPGRADE a to je vse.

Jinak jsem samozrejme provedl i upgrade z 6.9 na 7.2 tam jsem presne
postupoval podle instrukci vcetne mergebase.sh a mas pravdu ten skript to
do rc.conf opravdu pridal.

Dan