Problem s bootovanim snapshot 7.0 CD

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Fri Jun 1 11:09:32 CEST 2007

Roman Divacky  wrote / napísal(a):
  > co je to za snapshot? jak je stary? v -current bug reporty starsi nez urcita mez
Je to 7.0-CURRENT-200705-i386-bootonly.iso stiahnuty z:
ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/snapshots/200705/7.0-CURRENT-200705-i386-bootonly.iso
s datumom 10. 5. 2007  	11:31:00
> jsou uplne k nicemu... ten panic vypada jakoze ti zdechl init. nicmene aby zdechl
> init tak to uz se musi dit fakt hromy blesky takze myslim ze se pos*alo neco nekde jinde...
... a prave preto by som rad poslall nejake rozumne info
o svojom systeme a o tejto chybe.

> spis bych doporucil zkusit nainstalit 6.x a z ni updatnout na 7-current, ale tedka je -current
> velmi divoka. commituji se velke veci tesne pred branchem RELENG_7 a i j osobne, prestoze
> jsem odvazny hoch, neupdatuju kernel atd.
To sa prave neodvazujem.
Ked mi takto zdochne system z CD tak sa moze polahky stat
ze budem tyzden downloadovat, konfigurovat a kompilovat
a po poslednom restarte mi system zahlasi ze
"bez mojho initu nikam neides ;-)"

Vdaka
Stano